BYE.BYE.

Publicerat: 2011-09-30 | Kl. 22:09:04

Jaa nu är det dags att säga hejdå!
Inte till bloggen, utan till mitt liv här i Sverige.
På onsdag flyttar jag nämligen utomlands!!! Sjukt! Tror jag inte ens fattat det själv än...

Samtidigt som jag är sjukt glad och spänd är det också väldigt sorgligt!
Måste säga hejdå till massa fina vänner jag har! Fan jag kommer börja att gråta!

Träffade iaf Annette idag och fick umgås med henne och så, himla roligt med massa äckelgubbar, bara med dig hun<3

Imorgon ska jag ut med härliga tjejor på kvällen, kan inte fatta att jag säger detta men jag kommer att sakna Höga C! :o kär i stället nu typ !
Men mest kommer jag sakna tjejorna jag ska ut med imorn så klart!

Hinner med och träffa Nhung "en sista gång" också! Härligt<3

Hoppas jag hinner träffa Linn också men reser ju på onsdag :/ ååååh älskling<3

hinner tyvärr inte träffa Jossan! :(( <3

—————————————————
iaf ser fram emot imorgon, utgåång!! Haha

Men för er så undrar så ska jag jobba på Gran Canaria ! Wiiho! :)

Nu ska jag skratta ihjäl mig till American Pie 2! ;) med mina vindruvor o chips.
Pyss<3


Kommentarer
Postat av: stephanie

men fan va kul! Jag e med i puerto rico o ska jobba! dock e jag har ensam! Aker du ensam med lr? Hor garna av dig hade vatt kul o traffa mer svenska sasongare! :) maila garna! ;)

2011-10-01 @ 13:10:40
URL: http://nattstad.se/stffe




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test