THANKS !

Publicerat: 2011-11-25 | Kl. 22:00:55

Första fredagen sen jag kom hem ifrån Gran Canaria som jag inte varit ute! Skulle egentligen ut, men blev ändrade planer men det är ingen fara med det, ligger hemma och kikar på Atlantis (tecknade) och Titanic 2. Den sista har jag precis börjat titta på, får se om den är bra :) just nu känns den inte som en vinnare... Haha

Ska käka lite pannkakor snart också, hihi^^
Träffade Linn innan lite snabbt, alltid mysigt!
Imorgon ska jag plugga :/ tyvärr tyvärr!
Måste iväg snart och börja julhandla.
Blä!
Men nu ska jag ha filmmys!
Pyss<3


Kommentarer
Postat av: Chawo

Heeej jag har skickat ett meddelande till dig angående om din bloppis. SNälla svara så fort du kan ^^,<333

2011-11-27 @ 11:58:15
URL: http://chawo.blogg.se/




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test