MAYBE. BABY

Publicerat: 2011-11-11 | Kl. 01:21:09

Vet inte vrf men dagarna går riktigt fort! Enda sen jag kom hem från Spanien har tiden gått riktigt fort. Två veckor sen nu :o sjukt.

Idag iaf så var jag så duktig att jag vaknade tidigt och gick upp och tog en dusch, plattade håret och begav mig mot bussen mot Torp! Fick ju ett meddelande från BikBok om att dom skulle ha -50% på hela sortimentet, shoppinggalen som jag är, kunde jag ju inte säga nej, utan plockade på mig massor av saker. Men det slutade med att jag valde en superfin blå lite tjockare parkas iaf :) fick även, av min snälla pappa, min efterlängtade hatt! Sjukt snygg tycker jag den är :)

Imorn blir det mys med Linn, möte och ett kort fikabesök med Linn och Jossan för att sen dra hem och göra lite annat privat, som jag tyvärr inte kan dela med mig av här (: sen på kvällen blir det Höga C. Wiiho!
Funderar på o göra en ny tatuering också, shocked? ;) haha

Nu däremot ska jag sova ! Pyss<3

Haha random bild jag hittade i mobilen xD


Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test