T R I X . F I X.

Publicerat: 2011-05-23 | Kl. 20:33:21
Ja... Som ni ser så har jag börjat fixa lite på min bloggdesign, om ni inte gör det tryck på F5 så lär ni göra det!
Imorgon har jag och Sandra dansuppvisning!!!! Jag är sjukt nervös fast jag kan dansen. Men jag är så rädd att jag ska glömma nåt. Fy va pinsamt det hade varit...

Imorn ska även min kära iPhone in på lagning, ni vet ett batteri lyft där och lite putsning där ;) Haha nää men knappen är seg som bara den så det får dom fixa! Enda till Kristinehamn ska den.

Sen så har jag och jossan iaf en jävligt busy tid framför oss!

Imorgon:
Mortionshuset och fixa gymkort. Nu ska vi bli fett biffiga! Ska träna hela sommaren vettni ;)

Torsdag
Myskväll med Jossan och Linn♥

Fredag

UTGÅNG !!!! Nu jävlar hörrni, nu blir det utgång för hela slanten! Ska dansa ihjäl mig, det har jag och Sandra redan tummat på. Vet inte om det blir Trägår'n eller Harry än. Alla lär ju dra till Trägår'n eftersom Petter kommer dit så man lär ju inte komma in :/ Hm... Harry's då kanske? Vi får se!

Söndag
Morsdag....

Måndagen den 30 maj
Jag, Jossan och Annette ska färga om håren. Jag vet inte om jag ska bli brunett igen eller om jag ska fortsätta vara svarthårig. Man säger ju det "One´s u go black, u never go back..." Men det känns som det kanske var nåt annat de syfta på... hm...

Lördagen 4 juni
Jossan och jag ska till Överby och fixa naglarna till studenten!


Japp busy busy och imorn måste jag till torp fast jag kommer vara död efter dansen. Måste köpa en grej till min stand in mobil som jag förövrigt försökt mörda twice (Y)

Nu ska jag fortsätta skriva på min bok. Förvånade? jag älskar ju faktiskt att skriva och nu har jag hittat min perfekta genre också! Tonårstjejers liv. Vet inte vrf jag känner mig dragen till just det.... känns bara som jag har mycket erfarenhet av det området... Vrf vet jag dock inte... hm...
så pusss

btw, faaan va snygg du är idag då! Jävla snyggo ;)

Kommentarer
Postat av: Mackan

En liten hint, din design är inte stängt på något ställe, saknas någon </div> tag troligtvis!



Annars ser den sjukt bra ut!



Tips veckansbild.se tävlingar för fotointresserade :)

2011-05-24 @ 15:28:21
URL: http://veckansbild.se/




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test