T H I N K . 2 . B E F O R E . U . S P E A K .

Publicerat: 2011-05-03 | Kl. 17:41:06


Jag tycker det känns så sjukt läskigt att ta studenten. Det är super kul och jag längtar som bara den! Speciellt nu när man fått sin studentmössa och så. Men samtidigt kommer allt att ändras. Man kommer aldrig se vissa igen och för min del är det lugnt. Men tänk på dom man vill träffa då, jag kommer inte se Sandra på hela sommaren typ och när sommaren är över ska jag (förhoppningsvis) flytta till Kalmar och börja plugga. Jag hoppas att Jossan också kommer ner till småland med mig så vi kan skaffa lägenhet ihop och allt det där, men massa andra kommer jag att sakna ihjäl! Linn för att ta nån, usch hur ska jag klara mig utan dig???♥ Andrine,Angelica, Annette, Mikaela och alla jag nyligen börjat lära känna liksom. Usch jag tycker bara det är sorgligt....


Jag tänkte iaf dra ner till Växjö snart, träffa kompisar och så, känna mig hemma. För Växjö är mitt hem. Jag har aldrig känt mig hemma här. Och det går inte en dag utan att jag känner "hemlängtan" sex år går så fort...

På lördag iaf så ska jag och jossan bege oss ner till gbg och käka kinamat och gå på bio, det blir Red riding hood! Vi funderar på o se den sena visningen bara för att det ska vara mörkt när vi åker hem, smart eftersom jag inte alls är super lättskrämd eller nåt! Haha.

I skolan idag så skulle det egentligen vara en temadag. Någon snubbe från Arn filmerna skulle komma och prata om att följa sina drömmar eller nåt men han var sjuk så hela dagen var mer en pluggdag. Jag gjorde lite innan jag och Jossan stack ner på stan för att köpa band till studentveckan :) Sen stack jag hem och la mig ner och käkade massa pannkakor, ååh jag bara älskar att leva onyttigt!

Jag säger som en annan sa till mig, jag har magrutor du ser dom bara inte under fettvalkarna :) hahaha.


Btw, fan va kul det var i maten idag när jag, jossan och sandra satt och prata om i fredags, kanske inte lika kul för iimaan :/ iaf, jag har liiite minnesluckor och så men det var en sjuk kväll! Det måste göras om fast kanske utan busken den här gången hömhöm. Ska kanske ut på fredag med sandra, då faan ska vi dansa all night long! Men vi får se. puss och kram på er♥

Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test