N O W . O R . N E V E R .

Publicerat: 2011-03-31 | Kl. 00:03:06

Tjabba tjena hörrni!
Jag är tillbaka! Känns rätt skönt ändå att skriva, plåga er med mitt liv igen liksom ;)
Så jag ska kanske berätta vad jag har gjort idag. Jag har varit i skolan och tråkat ihjäl hos Jehovas vittnen...
Sen efter skolan så fikade jag med Nhung♥ alltid lika roligt!
Kan verkligen inte förstå att det är ynka två veckor kvar tills vi åker till London! Längtar så galet mkt!
Ska shoppa skor som bara den och kläder, studentklänning och det :/ sen ska jag väl njuta en del också, annat kan man ju inte göra när man åker med en så fiiin vän som Nhung ♥

Åååh vill åka nu, vill inte sitta här mitt i natten och ha tråkigt, vill ut och ha kul i London!!!! Ska bli så sjukt kul o checka nattklubbarna där :D Aja, den 15 drar vi iaf !

Nästa vecka ska klassen upp till Sthlm också! Det ska bli rätt gött det med faktiskt, ragga på stureplans bratzen vettni ;) Jag ska ju hitta en future husband till jossan och kanske en preppyboy till mig själv också tralalalala (A) haha. Nää men det ska bli riktigt kul faktiskt.

Och påtal om kärlek, varför, seriöst varför, ska tjejer överanalysera allting?! Kan inte killar också göra det? Då behöver man ju iaf inte känna sig så himla tjejig....
Att tolka signaler suuuger !
Därför jag är gift med jossan, så slipper man killar, enkelt och smart. Fast hon cheatar med steven....

Sen så sitter jag och tänker på vad jag ska köpa till Annette när hon fyller också, hon fyller ju nästa vecka, den fjärde, ååh vill också fylla snart! Fira henne i Sthlm ska vi iaf! Nu ska jag däremot sussa, pusspuss♥



Kommentarer
Postat av: Robert Cayden (Caydens.blogg.se)

Kul att du är tillbaka! :D

2011-03-31 @ 07:40:51
URL: http://caydens.blogg.se/
Postat av: Sandra

du är galen maria:D<3

2011-03-31 @ 09:08:55
URL: http://destroyedyouth.blogg.se/
Postat av: Nhung

Kul att du börjat blogga igen :)Läääängtar också till London! <3

2011-03-31 @ 18:22:02
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Är det rätt att gå tillbaks till någon för trygghet? Eller ska vi vara skeptiska mot vad som hände när någon går ut med en anklagelse i sin blogg?

BÄSTA ÅSIKT FÅR EN LÄNKNING!



tyck till : http://feliciaaulen.blogg.se/2011/april/utkast-april-3-2011.html

2011-04-03 @ 13:50:09
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test