GOD MORGON.

Publicerat: 2011-07-27 | Kl. 10:43:27

Foto: Jag. Modell: Jossan.
Eller inte. Jag har varit vaken sen åtta! Katten väckte mig lagom till att kommunarbetarna och målaren satte igång med oväsen, så det blev lite sömn för mig kan jag lova. Ska försöka somna om, om en stund.
Idag ska jag iaf vara med den här tjejen. Vi ska ner på stan och fixa och om det går bra har jag något jag vill visa senare! Spännande, spännande.

Fjordfestivalen börjar också idag så dit ska vi. Ska dit rätt många dagar den här veckan faktiskt, alla utom Torsdag men man vet aldrig vad som händer :)

Men som sagt, först hemligheter på stan. Åh hoppas allt går bra för jag vill verkligen ha era åsiker om det.
Men nu ska jag försöka att antingen bota min hunger eller min sömn, vi får se vilket! :)
pyss♥

Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test