F I K A .

Publicerat: 2011-07-26 | Kl. 22:16:33

Foto: Tillhör Linn.

Godkväll kanske man ska skriva. Just nu sitter jag och kollar på en Agatha Christie. "Död mans fåfänga" Har sett den innan men jag gillar att se deckare så det fick bli den. Mina absoluta favoriter är Döden på Nilen & Mordet på Orientexpressen. Bästa som finns!

Innan så käkade jag lite mat. Kom hem efter en mysig fika med Linn nämligen men kände att magen kurrade.
Alltid lika kul att träffa mitt hjärta♥ Bjuder på en lagom fin bild på mig och en super fin på hjärtat♥

Nu ska jag snart ta mig en stor skål med glass & Jordgubbar! Mumma!

Det fick bli ett kort inlägg. Puss på det♥


Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test