28 juli 2011

Publicerat: 2011-07-28 | Kl. 14:01:27

Hejhej! Förlåt för den dåliga uppdateringen men var med Jossan hela dagen igår. Vi träffades kl. 14.00 och gick och köpte hårförlägning till mig! Aldrig använt det men jag klippte ju av mitt hår i juni och nu ångrar jag mig super mkt :( så jag kände att jag kunde prova på hur det kunde vara :) och tack vare Jossan blev vi till slut klara efter lite hinder höhö eller vad säger du Jossan? ;)
Så nu har jag långt hår igen och är svarthårig ännu en gång ! Ska ta en bild snart för att visa hur det blev!

Någon mer som använder hårförlägning eller har gjort? :)

Fjorden var förövrigt rolig men kommer bli ännu bättre imorn & på lördag. Då blir det utgång! :D Ikväll blir det ingen fjord för mig utan då ska jag mysa hemma! Nu ska jag däremot städa. Alltid lika trevligt! Pyss pyss ♥

Btw, ser ni min nya header? :) om inte så tryck F5 !

Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test