R E G R E T S.

Publicerat: 2011-04-12 | Kl. 23:49:10


Såhär ska min tatuering se ut typ, bokstaven P på armledens sida, som på bilden fast snyggare så klart! Blev ju inget igår så ska satsa på i London ist :)) Hoppas det blir av där, it better! Nu ska jag försöka gå igenom mina tio steg innan jag kan vila mitt huvud på kudden och försöka sova i ungefär 90° vinkel, wiiiho ♥

1. Ta mig till badrummet
2. tvätta av mig smink (mitt ansikte höhhö) & borsta tänderna
3. putsa näsan och sätt på näsplåster
4. nässprej
5. gå tillbaka till sängen
6. fixa kuddarna
7. dricka fem glas vatten (jävla hals!)
8. ta av mig smycken och klockan
9. lägga mig ner och försöka sova
10. putta till katten för han snarkar för högt
11. soooova !

aa typ 10 steg! och neeej jag är inte extreemt tjejig, jag är förkyld, om jag mår bra så går det på två steg typ. :)
nu sussa, aa eller börja på steg 1. Pussar♥

Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test