! ! !

Publicerat: 2011-04-04 | Kl. 17:34:59
Jag näckar med näcken.

Det ska bli min början på mitt inlägg ida!
Så iaf, sitter här och försöker komma på orsaker vrf jag inte kan plugga, har NK prov imorn vilket verkligen suger men sånt är livet! Ska försöka plugga lite snart men först ska jag ta mig en dusch och så. Att vara fräsch är trevlit! Sen ska jag som sagt plugga! Idag hände inte mkt i skolan, men när jag och linn fika fick vi pratat lite med ester och Marika, härliga brudar♥ Blev verkligen så fett sugen på o tatuera mig när jag fick höra att de skulle göra det idag! Åååh abstinens eller hur det nu stavas! Nu däremot duschen ! wiiiho pusss

Kommentarer
Postat av: lovisa

hejhej hoppas allt är bra med dig?:)

tänkte bara tipsa dig om en tävling jag har med brandsinfashion!

du har chans att vinna en valfri bikini/monokini från deras hemsida! passande nu inför våren och sommaren :) om du vill anmäla dig eller kika mer kan du klicka här så kommer du till tävlingsinlägget: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/april/vinn-en-bikinimonokini.html#comment

2011-04-07 @ 10:29:51
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test