!"#¤%&(¤#!"!"#?=)(&%

Publicerat: 2010-06-08 | Kl. 18:01:45
Shit va sur jag blir ! Ska köpa en ny mobil, som ni såg igår, så jag tänkte jag kunde sälja min gamla mobil eftersom jag knappast behöver den då. Köpte den för närmare 4000:- och personen som ville köpa den tycker jag kan gå ner till 1500:- när den knappt är ett år gammal. HELT JÄVLA DUM I HUVUDET !
såå, nu har jag fått ut det :)
Just nu sitter jag och käkar vindruvor, äääälskar vindruvor :W har ju t.o.m. min egen facebook grupp ju :$haha. Snart får jag platta mitt hår också för det blev lockigt i regnet. Blää. Innan idag var iaf mli och jag på torp för att kolla på min älskling, men va tror ni händer eller? när jag ska kolla på den och se om jag verkligen verkligen vill ha mobilrackarn, så är det någon j*vel som ändrat inställningarna på mobilen så de är på arabiska. WTF! aja, nee usch va sur jag känner mig! Får ta och avreagera mig eller nåt. Boxning skulle sitta fint!

Kommentarer
Postat av: sophia

SVAR: jo visst, den tar sjukt fina bilder, bra mobil om man lyssnar på musik, mycket minne i den.Lätt att lägga in bilder/musik och föröver bilder/musik till datorn. Något som är bra är att det är en "vanlig" meny som i de andra sonnyericsson mobilerna så det är lätt att lära sig den, ska jag säga något mer?hihi :D

2010-06-08 @ 18:25:28
URL: http://sophiawinquist.blogg.se/
Postat av: Johanna Hult - Checka in bloggen vet ja!

sv: okej :) ahh den verkar as bra. liksom annorlunda också

2010-06-08 @ 18:56:19
URL: http://hhult.blogg.se/
Postat av: ISSA.

Älskar också vindruvor! :D

Hur är det med dig idag?

2010-06-08 @ 19:05:42
URL: http://issafashion.blogg.se/
Postat av: Jennifer

sv: det låter skönt! JA GUD VA JAG LÄNGTAR:d

2010-06-08 @ 19:22:02
URL: http://diwagirl.blogg.se/
Postat av: Nhung

haha, andas Maria :) Varför ska du köpa ny mobil förresten?

2010-06-08 @ 19:49:09




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test