a bit.

Publicerat: 2010-07-18 | Kl. 19:44:08
så kära bloggen minns detta när jag är borta... nee nu blev jag konstig. jag känner mig lite konstig idag, troligen för att jag har jobbat, man blir konstig av att jobba, gör inte detta hemma alla barn. Haha, ibland är jag så dåligt bra att jag tar knäcken av mig själv. wiiihoo. Okej jag måste vara seriös nu. Det har vart kasst väder här idag, visst det har inte regnat, okeej det har det. Men det har inte vart så mycket moln, okeeej det har det. Men iaf, det har vart okej väder idag men blåst hur mycket som helst. jag tror jag fick hälften av mitt hår i munnen. mums ! Och påtal om det, det var ett tag sen jag var sjuk nu, kommer troligen bli det nu bara för jag sa det :/ aja. Får röra på mig, för konstig för att blogga. cya !

Kommentarer
Postat av: Annette

Haha det här var det roligaste inlägget jag läst någon gång :D :D konstig är verkligen ett bra ord för att beskriva dig :D fast konstig på ett bra sätt

2010-07-18 @ 19:49:53
URL: http://tokiohoteltjejen.bloggsida.se/
Postat av: frida

liseberg, stan, osv :)

2010-07-18 @ 21:04:17
URL: http://umeflikkaa.blogg.se/




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test