Mode - 14 starkaste trenderna i höst

Publicerat: 2009-09-06 | Kl. 20:58:33

Jag ska börja med o säga att jag inte alls är överdrivet modemedveten och följer inte trender slaviskt, utan det jag skriver om nu har jag letat lite efter för att hitta. :)


Källa: sofis mode

super bra sida om man vill hitta mkt om mode o trender men även tips och trix för frisyrer eller annat smått o gott :)

dessa fjorton bilder visar de största trenderna nu i höst, tryck på länken så får du se själv:)
http://www.aftonbladet.se/sofismode/article5695545.ab?service=galleryFlash

det var det jag tänkte skriva om mode idag, hoppas ni gillart :) och om ni vill ha mer så är det bara att kolla runt där :)

puss


Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test