Göteborg

Publicerat: 2009-09-24 | Kl. 21:23:49
Hai
förlåt för jag inte skrev något igår, men idag skriver jag!
Ska bättre mig massor, promise.

så idag var jag o mli i Gbg, tråkigt nog blev hon sjuk så hon åkte hem tidigare, krya på dig gumman!
Vi hade ju studiedag eller nåt idag så. Fick köpt ett par grejor, visar dom imorn ;)
Vi käka iaf på favostället o så träffa vi Anna A från klassen, gött!

när jag kom hem blev det mat, bra det för vi vet ju alla att jag älskar pappis mat ^^
och sen satt familjen o snacka en massa, soft älskar det!
Nu sitter jag o lyssnar på min mobil, även om det är en fotomobil är den en bra musikmobil med,
puss på SonyEricsson!

Fick faktiskt köpt mig en lila sak idag, är ju min favorit färg^^ men har aldrig lila men nu så!
puss på er.



Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test