4 dagar kvar

Publicerat: 2009-09-13 | Kl. 17:55:59

eftersom ni ville att jag skulle skriva lite mer om mina kompisar o så..

om fyra dagar är det exakt 10 månader sen ebba o david, några av mina finaste kompisar blev tsm. Visst de har inte vart tsm hela tiden men de har liksom alltid gillat varann, vad de än sagt. Shit 10 månader, det vore stort det! Grattis mina sötnosar, ni föralltid tycker jag, puss<3

gammal bild men den passade.


sen vill jag även gratta andra par jag känner som firar några månader,

Maja o Daniel grattis den 23 på 6 månaders dagen! shit:o

Jennie o Tobbe, firade den 9:onde 9 månader, grattis grattis<3

aa och per o maria, 1 månad igår, puss på er<3

love is in the air


Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test