Rubrik

Publicerat: 2009-11-20 | Kl. 20:39:38

haha är det bara jag som har problem med att komma på en passande rubrik till inlägget? Vet inte vad jag ska skriva men detta känns bra måste jag säga. Sitter här och funderar på hur länge det egentligen ska regna, inte kul att jobba i ösregn liksom, speciellt inte när jag fick uuuur mkt reklam -.- självklart bara för det är jul snart. Suck.
Är det bara jag som är trött på regn eller är det bara här det öser? Jag vill åka utomlands! Åh va jag vill det!
Liksom en solsemester i mexico eller shoppingtur i Rom eller på Mallorca, kanske kultur i Grekland. Jag saknar sommaren!
Och på tal om sommaren, sticker nog till gotland med kompisarna då ;) fyyy va gott!
liksom säga nej till detta? naaaae inte jag!


Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test