Oj

Publicerat: 2009-11-26 | Kl. 18:35:07

hai sitter här och tar en pause från pluggandet. Skrev klart svenskan innan iaf. Känns bra! Nu försökte jag mig på historian men det blir nog inte mycket sånt nu. Sen har vi ju psykologin nästa vecka och italienska prov (Y) Jag är lagom stressad!
Snart hoppas jag på mat, mamma som ska laga idag, vet inte hur det blir men aa. Men fy va trött jag är, måste vara årstiden eller nåt.
Eller vaccinet mot svinis. Påtal om det usch va många som blev "sjuka" av det. Någon fick massa feber och något spydde och mådde illa och någon blev förskyld? Sjukt att det ska göra en sjuk ist för att hjälpa. Men jag klarade mig faktiskt, eller jag har vart lite konstig i huvudet sen i måndags men det är jag ju alltid så jag kan nog inte skylla på det.
Nu funderar jag på att ta en pause och kolla på OTH för avsnittet jag såg idag på femman när jag kom hem slutade pretty good så jag vill fortsätta ;) Jag har ju OC och kolla på också ifs. haha mkt nu.

Och imorn är det ju äntligen fredag igen :D Då ska jag sova över hos mli♥ och sen på lördag JUUUUUULBORD! Jag lovar, jag tar med kameran ;) Den funkar nu föresten så jag ska göra ett videoinlägg snart :)

Sen ska Anna och Vendela till Gbg imorn och kolla på New Moon, de första jag känner som då sett den, hoppas den är bra. Det ska jag fråga på Måndag! Ha så roligt tjejer♥

Nu ska jag fortsätta vela mellan OC och OTH, oj va mitt liv är jobbigt asså.
puss

Debattartikel.


Kommentarer
Postat av: Anna

haha, ja det ska bli kul. Kan titta lite åt dig också<3

2009-11-26 @ 20:49:08




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test