Hemlighet.

Publicerat: 2009-11-05 | Kl. 19:11:56

joo många av er som känner mig eller haft den roliga möjligheten att hört mig prata med folk om mitt hår, låter lite sjukt men rätt många som kommenterar det^^ ni vet att jag verkligen inte tycker om mitt lockiga hår, så här för er och för er som inte vet något om det kommer tre bilder där ni får se den drastiska skillnaden.
på första bilden, platt - som jag gillar att ha det, har alltid det. På den andra bilden, precis efter jag duschat, gillar de lockarna innan håret blir tort xD. Den sista bilden så lockigt det är naturligt, tort asså.
[klicka på bilden för att se den större]


Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test