Bästaste bästa vän♥

Publicerat: 2009-11-23 | Kl. 00:10:06

De bästaste stunderna har jag med dig.
Fan vilken panik jag skulle få om du inte fanns vid min sida och hur sur skulle inte jag gå runt o va om jag inte hade dig som pratade ur mig det. Vad skulle jag ta mig till då?
Skulle du försvinna gumman så skulle jag falla ihop och ingen skulle få mig hel igen.

Fan asså snart har det gått 5 år av vänskap. Bästaste vänskapen. Det har vart många på vägen men det har alltid vart vi två. Sommaren i sexan, varje dag. Och alla somrar efter det. Guld!

Jag vet inget värre än när vi bråkar eller är sura på varann, det känns tomt och det finns ingen glädje. Jag känner mig ensam och svag. Allt är bättre när man är två.

Jag minns in ettan på gymn. när du var borta en dag. Det var jätte trist och tomt utan dig. Även om alla var sötnosar och man hade roligt  fanns ingen där som var som du.Guldvärd är du gumman!
Samma dag iaf så var det något som hände som jag började as garva åt och ingen tyckte det var roligt. Alla kollade mest konstigt på mig och fattade ingenting. När jag kom hem ringde jag dig och berättade det för dig och vi satt kanske i 10 min och skrattade åt det.
Inga, inga har samma humor som vi.

Folk säger att vi kommer i 2-pack. Det är inte sant. Vi råkar bara vara stora delar i varandras liv. Vi delar allting och finns där för varandra. Alla som har en bästa vän vet hur det är.
Som syrran jag aldrig fick.
Jag älskar dig gumman.
Bästaste bästa vän!♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

shit började seriöst gråta när jag läste det,älskar dig så sjukt mycket gumman!<3333 guud alla minnen vi har tsm asså,det är sjukt:O måste dock bli många fler,kan inte tänka mig mitt liv utan dig, bästa stunderna är helt klart med dig! finns alltid här för dig!<3333

2009-11-23 @ 21:56:29




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test