091123

Publicerat: 2009-11-23 | Kl. 16:16:04

Hej, nu sitter jag här och har precis kommit hem från skolan.
Och jag överlevde verkligen sprutan också! Hon var grymt bra!
Haha bäst måste ändå vart i slutet.

Kvinnan- Gick det bra? Det gjorde väl inte så ont eller?
Jag- Nee inte så. Du är bra på ditt jobb
Kvinnan- Haha tack

hahahah jag är smart.

Nu så har jag fått ett uppdrag också :o jag ska designa en kompis blogg, usch jag är ju ingen bra designer eller:o Jag är nöjd med min egen men någon annans:o
Vi får se hur det går!

Måste plugga matte snart också, gör det lite parallellt^^ IG imorn? Yeeah.
Men det känns bara skönt o ha det gjort. Slippa stressen över det liksom.

Nu ska jag fortsätta plugga/fixa blogg,
skriver mer ikv!
puss

(lite studiobilder på mig bjuder jag på ;))


Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test