Today is gonna be the day

Publicerat: 2009-08-16 | Kl. 23:35:36
hai
usch va jag känner mig tråkig idag då, jag har praktiskt taget legat o sovit hela dagen sen på eftermiddagen stack jag ner till ebba o sov ännu mer, haha har lite ont i ryggen nu efter legat på allihop, (vi var ett par stycken) Och sen när jag kom hem slappa jag ännu mer, asså what's up with me? haha men jag vakna faktiskt tidigt idag för jag skulle jobba så jag skyller på det ;) Nu sitter jag iaf framför msn o försöker vara social samtidigt som jag skriver här och smsar med Nhung :) Planerar för imorn, åååh va kul det ska bli :D haha.
Och som vanligt tjötar jag om att skolan börjar snart :/ jag vet jag vet, men jag vill verkligen inte, speciellt inte när det ska bli toppen väder också. Meeeen meeen får ju iaf träffa kompisarna igen, puss på dom<3 Fast jag sett typ alla på lovet xD men inte Adde :( aja okej då vet ni haha.

Har inga bilder eller videos från idag heller, har sett ut som ett krulligt troll m.m
haha

puss på er


aa asså bilden är ju inte från idag då

Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test