YEAH. I. GUESS.THAT'S. RIGHT.

Publicerat: 2011-09-28 | Kl. 01:56:19

Tjaa! Tog ner blogg.se app idag. Så jäkla bra det är, att de har gjort en app nu. Inte en dag för tidigt!
Så jag får ju ta och skriva ett inlägg för att testa hur det känns/är!

Just nu är klockan runt halv två på natten och natt-tänkare som jag är, gör jag mina allra djupaste tankar runt den här tiden. Innan sömnen gör sig allt för påmind.

Ikväll sitter jag och tänker på "förr i tiden" då man typ gick i högstadiet. Vilket känns som en annan livstid sen! Iaf för mig för jag har förändrats så sjukt mkt! Både utseendemässigt men även invändigt!
Jag fick äntligen två par ögonbryn och två par bröst som jag brukar skämta om, haha! ;)
Men kanske ännu viktigare, jag fick självförtroende och byggde upp en personlighet.

Sen var det verkligen inte lätt att vara sig själv i högstadiet och jag antar att den man var då hänger med en i framtiden, "töntarna" kommer alltid minnas som just det och dom "coola" kommer minnas som det.

Jag var den där blyga tjejen iaf, helt klart! Snäll, glad och kanske lite rolig. Men helt utan självförtroende!
Vilket jag kan tycka är synd nu, för hade jag haft det, lite självförtroende eller nåt åt det hållet, kanske jag hade vågat satsa på den där killen som jag var så kär i.
HAHA! det hade jag aldrig vågat skriva om jag fortfarande var 13-15!
Vilket jag nu kan tycka är lite löjligt, alla jag kände var typ kära i någon och det var jääätte stora hemligheter!
För mig med! Jag hade dött om han fått reda på att jag gillade honom, pinsamt!!!
Nu tycker jag inte att det gör nåt, det är nästan lite kul bara! ;)
Kanske ska säga det till honom... Eller så kör jag på återträffen om 6 år ;) haha!

Men livet är väl så... Man vet oftast inte om saker förens man står där 4 år senare och ser mönstret. Klart och tydligt.

Det förflutna stör mig inte längre, det var värre förra året, men det kommer så klart finnas med mig.

Nej, nu ska jag sova innan jag låter allt för mkt som en tråkig gammal tant!
Puss på er ;)


Kommentarer
Postat av: Mois ;)

Ville bara påminna dig om att under återträffen har nog de flesta sjunkit i status, skaffat ölmage å snusläpp... nej, skoja bara. Men håller med. Det förflutna är en sån sjuk tid ;) <3

2011-09-28 @ 19:40:49
URL: http://ensamsoldat.blogg.se/




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test