WHO. R . YOU

Publicerat: 2011-09-19 | Kl. 23:10:59


Shit va länge sen den här bilden togs, i nian någon gång... kanske? eller möjligtvis sommaren till ettan i gymnasiet. Fan börjar nästan gråta när jag tänker på hur länge sen det var, så mycket dåligt som hänt sen dess, så mycket bra. Men det är det dåliga man tänker på, right?

Jag vet att jag hatade den här bilden, jag tyckte min näsa såg för stor ut, mina ögon var konstiga och bla bla bla.
Just nu, för mindre än 5 minuter sen, såg jag den här bilden igen efter kanske 3- 4 år och jag tycker jag är snygg! Jag är verkligen inte personen som hyllar mig själv till skyarna, inte för min insida och verkligen inte för min utsida! Men jag tycker att jag ser bra ut, tråkigt nog, bättre än idag. Men det är väl egentligen vad allt handlar om, att få se något ur ett annat perspektiv. Det tog mig bara 3- 4 år att äntligen tycka om en bild på mig själv.

Så vem är jag? Då var jag en osäker tjej, som inte visste vad som var meningen med mitt liv på jorden.
Idag är jag en fortfarande rätt osäker tjej, som fortfarande inte förstår varför just jag föddes, men jag har mål och jag har fått kämparglöd, jag har kämpat för den glöden, jag har förlorat, jag har vunnit den tillbaka.


Jag vet inte vad jag ville ha sagt med den här texten, jag hittade liksom bara bilden och jobbade utifrån det.

Jag hoppas att jag hittar fler bilder, och jag hoppas andra hittar bilder de tycker om, som ger de en starkare självkänsla. Kan jag, kan du! ♥

Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar om märkesplagget :) Gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :D <3 har du redan gillat så behöver du såklart inte göra det igen ;)

2011-09-20 @ 07:26:38
URL: http://vadfanskajagheta.se




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test