U . R . A . F R E A K

Publicerat: 2011-09-17 | Kl. 16:30:22

[bilden är lånad från google, men passade
in för det är samma glass som jag äter^^
]

Tjenamoss! Idag så sov jag faktiskt inte särskillt länge, trodde att jag skulle det eftersom det blev rätt sent igår, men jag antar att det inte behövdes.
En sak jag tycker är så sjukt härligt är att komma hem från en kväll ute. Varit upppiffad, för att sen slänga av sig dem högklackade skorna, ta av sig dom trånga byxorna och allt det andra. Gå in i badrummet och bara tvätta bort sminket! Sen sjunka ner i sängen med mjukisar och en tjocktröja. Håret i en boll  på huvudet och bara götta sig!
Det är så sjuukt gött!
Det gjorde jag iaf igår. Mycket härligt. Inte blev jag sjuk heller! Tackar vi för :)

Idag har jag liksom inte gjort någonting, betalat för en massa saker känns det som...
Men det blir ju rena julafton nästa vecka då jag bör få minst tre paket hemskickade med saker, wiiiho!
Sen så får jag 50% rabatt på en valfri vara från Ellos idag också, funderar på o köpa Vampire diaries säsong 2 då...
jag är ju liksom en nörd...

Jaja, vi får se hur det blir med det!
Nu däremot ska jag begrava mig under täcket och kika på en film, vet inte riktigt vilken än (ååh skulle haft min vampire diaries nu...) med en skål glass och JORDGUBBAR!!!

Jag vet, jag vet. Jag är en jordgubbsallergiker som är beroende av jordgubbar...

I veckan har jag faktiskt inga planer än.. luncha med tjejorna kanske?

Ni lär veta, när jag vet :)
puss♥

Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test