M'mmmmm!

Publicerat: 2011-09-28 | Kl. 21:56:12

Hej sötnosar!
jag håller på o spricker!!
Hoppas så sjukt mkt på att en sak ska hända men får inte reda på det förens imorn!! Ååh, va jag vill berätta men jag får vänta!
Nej, det handlar inte om kärlek!
För er som trodde det ;)
Det här är bättre!!!

Nä nu får jag sluta tjöta om det!
Idag har jag bara varit hemma och städat och umgåtts med min kära pappa! Alltid lika trevligt! Vi käkade kladdkaka med vispgrädde och kikade på Big bang theory! Älskar't! :D

Imorn ska jag upp tidigt o göra en lite "hemlig" sak, berättar mer om det imorn ;)

Sen satt jag och tänkte på inlägget jag skrev igår, jag var verkligen annorlunda från andra i min högstadieklass (av tjejerna) 95% av vår klass var "kära" i samma kille, den snyggast, förutom jag! Haha, har aldrig varit tjejen som gillar den populäraste och enligt skolan, den snyggaste killen. Tyckte han var en jobbig, upplåst tönt! Haha men jag hade ju mina anledningar...
Gillade ju liksom en annan ;)

Men nu ska jag sova för ska som sagt upp och göra en sak rätt tidigt!
Aaaah dör av förväntan!
Pussss!


Kommentarer
Postat av: SANNA

Hej Tjejen! :)

Vad händer hos dig?



Kramar

2011-09-30 @ 22:18:36
URL: http://sannaakarin.blogg.se/




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test