I.SAW.A.GHOST.OF.U

Publicerat: 2011-09-23 | Kl. 11:02:14
Tjena snyggingar! Jag vaknade nyss så jag ligger och drar mig i sängen, kikar lite på Sjunde himlen. Idag har jag en väldigt händelserik dag på G! Först ska jag käka med min kära pappa för att sedan mötta upp min älskling, Linn för en fika, myyys! Och ikväll blir det att dra ner till Ljungskile och hänga med härliga människor :) Imorn blir det trägårn, ska bli skönt att dra ut, är så danssugen! Haha vi får se vilka det blir med... På söndag ska jag på bio med Nhung (blev ändrade dagar) vi ska se "jag saknar dig" fan va jag kommer att gråta!! Nu däremot ska jag käka lite frukost och göra mig klar för dagen, som jag nu inser kommer att bli stressig... Ska käka med pappa om nån timme, fika med Linn vid 2-3 och sen vidare till ljungskile vid halv sju ... Hm... Aja! Nu får jag dra, puss!

Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test