F L A M E

Publicerat: 2011-09-15 | Kl. 22:41:02


Dessa har jag beställt! (de svarta) Hoppas att de sitter bra, vill verkligen ha dessa asså, sen så fick jag min klänning jag köpte  också, fast den ska jag fixa till, till en snygg topp, var iaf planen! Sen får vi se om mitt andra paket jag beställt kommer någon gång, vi får se helt enkelt! Nu däremot ska jag försöka att hitta något gott att äta och sen krypa till kojs, imorn har jag lite att göra och förhoppningsvis blir det utgång på kvällen! Känner mig lite beroende av det nu :o gått ut de flesta fredagar det senaste faktiskt... jaja! pusspuss♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan!

rayban finns kvar men en annan är också intresserad, det är om du vill betala mer för den då vilket du skrev att du ville. Hur mycket vill du betala då? :)

2011-09-16 @ 20:36:07
URL: http://bloppispieces.blogg.se/




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test