PACK. YOUR.BAGS

Publicerat: 2011-10-02 | Kl. 18:32:14

Mmm... Jag hatar att packa. Det är så sjukt tråkigt! Brukade tycka det var roligt, för då skulle man åka iväg och ha det bra, det ska jag ifs göra nu med men under en lång tid! Hur ska man få med sig allt viktigt då?? Haha

Det är iaf ett litet (höhö) klädberg på mitt golv nu, skorna ska vi inte ens prata om!

Tur att One Tree Hill går på tvn så man har nåt roligt att titta på samtidigt :)

Det är tre dagar kvar tills jag åker och jag ska hinna att träffa kompisar, göra ärenden och gå på två möten innan dess... Undrar hur det kommer att gå!

Köpte föresten tre böcker igår.
Älskar att försvinna in i en annan värld när ens egen är för jobbig!
Köpte bl.a boken
"Jag saknar dig, jag saknar dig!"
Vill se filmen men fick lust att läsa boken ist :)
Nu fortsätter dock packandet!
Pyss<3


Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test