MOVIE. HEAD

Publicerat: 2011-11-21 | Kl. 23:11:04

Tjatja! Usch va tung jag är i huvudet! Har spenderat dagen med att plugga och tänkte sen belöna mig själv med att se på en film... Nja... Blev tre stycken ist hähä!
Men fick kikat på två filmer med Alex Pettyfer, han är så sjuuuukt snygg!!

Wild child ( haha så sjukt rolig!) och Beastly, också rätt bra :)

Och till sist Senaste Twilight filmen.
Som jag tyckte var dålig!
Jäkligt seg och förutsägbar.
Men har ju blivit vampire diaries frälst så alla andra vampyrserier och filmer suger i jämförelse ;)

Nu däremot ska jag sova, ska upp tidigt imorn och fota !

Åh, så gjorde jag äpplepaj idag också! Mums på det!!!

Pyss<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Från och med nu bloggar jag endast på www.sselmass.devote.se hoppas du fortsätter följa min blogg där :)

2011-11-22 @ 00:04:50
URL: http://sselmass.devote.se




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test