MESSING UP THE WORDS

Publicerat: 2011-11-07 | Kl. 16:44:22

Hejhej!
Just nu sitter jag på tåget mot Gbg! Ska dit på job introduktion. Ska se om jag hinner in i Nordstan innan och kika på en tröja på Bikbok, tror jag har tid men vi får se :)
Idag har jag ägnat dagen till att göra camera obscura, rätt roligt faktiskt, sen har jag tittat ikapp på Vampire Diaries också, Ååh så bra! Älskar Ju Paul Wesley, han är sjukt snygg ;)
Imorgon ska jag återigen sysselsätta mig med exprement och skrivande, sen får vi ju se om jag börjar jobba snart också :)
Ska iaf träffa Moa på onsdag och umgås med henne.
Har tre resor på G också,
Ska resa till Stockholm snart för både plugg och mys!
Till Sundsvall för att träffa Sandra :)
Och Växjö för att "komma hem" lite och självklart träffa kompisar ;)
I helgen ska jag mysa med Jossan och troligtvis dra ut på fredag, brukar bli så nuförtiden xD wopsi! Men Höga C är ju inte så farligt, Harrys är då farligare, eller vad säger du Nhung? ;)
Nu däremot ska jag bara luta mig tillbaka och njuta av färden.

Låtar som spelas nu i min iphone:
Natalia Kills - kill my boyfriend
Jessie J- Domino
Maroon 5- Misery
The saturdays- Higher
<3


Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test