IT'S JUST SO EASY

Publicerat: 2011-11-16 | Kl. 00:50:32

5 saker ni inte visste om mig.

1. Jag har alltid haft en känsla av att jag kommer bli högst 25 år gammal. Alla jag sagt det till har tyckt att jag varit löjlig, men det är liksom bara en känsla. Sann eller inte, vem vet?

2. Min högsta dröm i världen är att flytta till USA och skapa mig ett liv där.

3. Jag är sjukt rädd för att dö. I mitt huvud finns typ himmel och helvete.

4. Jag har typ en "sjukdom" vet inte ens hur man ska kalla det???
Men iaf jag har dyskalkyli det är typ som dyslexi fast med siffror.

Får väl avsluta med en inte så himla djup sak!

5. Jag går oftast runt osminkad och i mjukiskläder hemma med håret i en boll på huvudet. Väldigt olik mig om man ser mig på stan eller krogen.

Det var dom. Verkligen svårt att komma på 5 saker...

Lite såhär brukar jag se ut :)


Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test