BRING ME A COOKIE

Publicerat: 2011-11-06 | Kl. 12:44:05

Jag vet inte vad jag ska skriva riktigt. Jag fick liksom bara en känsla av att det är dags att börja blogga igen.

Jag har nu varit hemma i Sverige i en vecka. Och jag som annars hatar kylan har faktiskt tyckt det har varit rätt nice med lite Sverige klimat efter 35 grader! Haha, oroa er inte det ändrar sig.

Jag har äntligen fått träffa linn igen! Åh vad jag har saknat henne!!! Vi käkade lite gott på kaktuz och sen fikade vi på Espresso house :) myyys<3

Fick också träffat Jossan igen tillsammans med alla andra i vårt lilla filmmysgäng! <3

Har hunnit dra ut på krogen med Moa, Julia och Nhung, kvällspromenixat och startat min utbildning på stockholmsuniversitet! Vuxenpoäng, ka- shing! Haha

Idag blir det att plugga och imorn ska jag på introduktion för mitt (förhoppningsvis) nya jobb!
Livet leker :)

Puuuss!
Btw, tog en ranson bild från Gran Canaria (:


Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test