N O . U . D I D N ' T

Publicerat: 2011-05-27 | Kl. 13:57:36

(Min mobil just nu, FAST ROSA ^^ )
Tjabba tjena ! Idag är det utgång som gäller. Äntligen, har längtat efter att dansa i flera dagar nu! Jag och Sandra vettni ;) men det blir fler som ska ut också, göttgött. Ska städa massa här hemma och så och sen får jag käka nåt och börja göra mig iordning.

Igår hade Linn, jossan och jag myskväll där vi satt och kollade på massa filmer, riktigt mysigt faktiskt. Men jag är sjukt trött för vi la oss typ vid tre, fast jag och linn snackade kanske en halv timme till så jag somnade typ vid fem nån gång. Vaknade vid tolv och sen blev det att sticka hem för att dra ner på stan och köpa en laddare till min mobil. Men dum som jag var hade jag ju redan en som jag kunde använda hemma, tur att jag inte köpte en :)

Nu sitter jag framför tvn och skriver och käkar lite. Ska snart börja dammsuga :/ Diska hade redan pappa gjort så det var gött!

Dagens hiss blir definitivt :
Dansa och ha skoj med kompisar. Vilket jag vet kommer hända ikv :D

Dagens diss blir definitivt :
Personer som sviker, inte för jag orkar bryr mig om dem men iaf (Y)

puss så hörs vi imorn ♥

Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test