C R I M I N A L . M I N D S

Publicerat: 2011-05-26 | Kl. 00:08:16

(Pic: Jag idag(Y))

Ja, vet inte direkt vad jag ska skriva. Vill liksom inte skriva om min dag. Sånt är så tråkigt. Liksom hur många vill egentligen veta att jag var i skolan, höll tal. Åkte till Torp med pappa och sen hem och slappade. På kvällen glodde jag Grey's anatomy och nu Criminal Minds. Så liksom palla skriva det. Eller aa på ett långt sätt... Iaf!

Just nu sitter jag mest och tänker. Mestadels på min framtid. Jag har i huvudet planerat allting känns det som. Önska jag vore mer impulsiv med min framtid men jag har alltid vetat vad jag velat bli så det klart jag vill följa min dröm liksom. Men iaf, jag hoppas verkligen jag får en lägenhet i Kalmar och framför allt kommer in i Kalmar! Tänk om jag inte gör det... Jag dör... Och sen får ett jobb och att allting löser sig.

Och nu kommer i- landsproblems tankarna.

Efter studenten ska jag till frisören, men jag vet inte om jag ska behålla längden på håret och bara klippa topparna eller om jag ska klippa av det så det går till axlarna, aa axellångt då. Usch, kan inte bestämma mig! Gaah.

Imorn blir det skola, sen ska jag, jossa och Linn ha myskväll hos Jossan. Sover nog där också. Längtar!!

Och guuu va jag saknar min iPhone!!! Lämnade in den tidigare idag så jag får troligen vänta i en vecka på den. Men hur ska jag klara mig?! har seriöst redan fått 13 attacker på min "telefon" jag har nu.

Nu väntar däremot sängen. Skriver säkert intressantare och roligare saker imorn.
pusspuss♥

Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test