F A B U L O U S E .

Publicerat: 2011-06-05 | Kl. 18:53:25
Fan! (om man nu får svära lite i sin blogg) Vilken grym tid jag har haft det, det senaste! Jag har spenderat de tre senaste dagarna med Jossan, Gbg, solat, promenerat och bara myst! Åh älskar sommaren och sol! Idag spenderade jag större delen med Nhung på både café och på strandpromenaden. Imorn blir det utgång eller något liknande med Linn m.fl. Och på tisdag vet jag inte vad som händer men snart smäller det. Sen vill jag att det blir den 15 juli då jag får reda på hur det går med min framtid. Åh va livet är bra just nu!! Ingenting kan stoppa mig nu :)

Ska lägga in lite olika bilder sen de senaste dagarna snart. pusspuss♥

Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test