G L A D I A T O R

Publicerat: 2011-07-23 | Kl. 01:07:25


Hej! Nu är jag hemma efter en kväll hos Petra. Guu va kul jag har haft! Var länge sen jag träffade den tjejen så det var verkligen kul o ses igen. Ta igen lite och bara umgås. Vi käkade en överraskande god pizza och såg på filmerna Bad teacher och Gladiator. Den första var helt okej, lite hemsk på ett sätt... Gladiator var faktiskt riktigt bra. Hade inte sett filmen innan men blev positivt överraskad av den. Sevärd helt klart! :)

Imorgon är det lördag. Då får vi se vad som händer, men något kommer jag allt hitta på. Ska även söka lägenhet som en galning för jag får lite panik över att jag inte har hittat någon än. Hittade min dröm lägenhet, verkligen! Perfekt på alla sätt och vis. Tyvärr har jag inte pengarna till den då den låg på 395 000 kr... FML haha needå.

men nu är det sätt sent så ska kolla en liten stund på the Island som går på trean just i detta nu. Sett filmen en gång innan men det var länge sen så ska se om jag gillar den. Hörs igen imorgon. pusss♥

[pic: google]

Kommentarer
Postat av: mysan

tack, jo de e bra själv?

2011-07-23 @ 01:44:47
URL: http://myedenvad.blogg.se/
Postat av: Erica Nylund

- jadå, själv?

2011-07-23 @ 01:56:10
URL: http://eriicasvardag.blogg.se/
Postat av: vikkipedia

Sv; Hej du! Tack så mycket, och detsamma till dig! :)

2011-07-23 @ 01:58:04
URL: http://vikkipedia.se/




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test