T I S D A G .

Publicerat: 2011-04-12 | Kl. 19:41:49
Okej, det finns verligen två saker jag inte tycker om när man ska blogga.
Nr 1. Är självklart rubriken. Jag hatar att skriva rubriker, jag har ju oftast inget samband med texten och rubriken.
Nr 2. Början med texten. Känns sjukt o bara skriva "Kära bloggen idag har jag..." Men aa. Det måste definitivt vara det tråkigaste med att blogga.

Iaf, idag har jag varit sjuk eller förkyld kanske man ska säga, skit jobbigt! Jag är inte febrig eller nåt och täppt i näsan löser man ju lätt men att vara hes suger verkligen! Låter verkligen tio gånger sjukare än vad jag är. Och det är ju ingen sexig hes röst heller... mer gammal tant hes, ni vet såna som röker och hostar vart annat. Åh nice (Y)
Men som vanligt har jag varit i skolan också, på pedagogiska ledarskapet hade Benjamin, Joel och Annette lektioner. Alla var sper roliga och intressanta, får ju en själv att bli lite nervös när man ska ha sin...
Hade ingen NK heller typ så jag och linn och annette stack till Sinclaire rätt fort o väntade på att deras lektioner skulle börja, själv hade jag ingen. Följde med annette lite innan hon börja sen stack jag hem. och nu sitter jag här!

På fredag sticker ju jag och Nhung till London, hoppas jag är frisk till dess eller iaf mår bättre. Ska fika med henne imorn och planera det sista, sen om jag orkar ska jag försöka gå och kolla på Moas teater, hoppas det men just nu mår jag inte på topp och vill inte överanstränga mig liksom.

Nu ska jag fortsätta kolla på Cold case och drömma om mat, saknar kinamaten i Stockholm! Menmen, puss på er♥

Kommentarer
Postat av: Lisse

Maten på bilden, så fick man tanken om att man var hungrig. Attans!

2011-04-12 @ 20:42:17
URL: http://www.metrobloggen.se/Lisettekarlsson
Postat av: Lilly

Grym sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-05-07 @ 01:53:16
URL: http://smsalåna.nu




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test