It's been one year & fourteen months.

Publicerat: 2010-09-04 | Kl. 22:40:50

Lite så känns det som. Asså jag har så mycket saker pågående i hjärnan nu asså. Jag började tänka tillbaka på högstadiet. shit känns som jag glömt allt, men jag kan fortfarande minnas liksom några av tjejerna i klassens konstanta "skrik" efter D (Jag skriver inte ut namn på någon jag inte vet om jag får använda på min blogg) som var jag vet inte klassens, skolans? snyggaste kille enligt många. Verkligen alla tjejer var ju "kära" i honom, haha alla utom jag. Jag var redan kär i någon annan. Men liksom att minnas sånt? Nu tycker jag mer synd om honom. Verkar ju ballat ur totalt men det är någon annans problem, jag har som sagt, aldrig riktigt vart typen som gillade honom. Inget fel på honom bara inte typen jag gillar eller gillade. Men det var inte det jag skulle skriva om. Det var bara en sak som surra runt.

En annan sak är att en gång i tiden, inte länge sen alls, var det så lätt att prata med dig, nu känns ett hej som att bestiga ett berg. Varför?
En annan sak är att det har vart så sjukt, så jävla sjukt och det är så fel och det är nog bara en illusion och det kommer försvinna men jag saknar dig så mycket, en stor bit av mig försvann med dig.

Kommentarer
Postat av: soojoo!

hoppas du får en bra söndag :)!

2010-09-05 @ 10:54:44
URL: http://soojoo.se




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test