när man inte vet.

Publicerat: 2010-10-09 | Kl. 23:04:59

Ibland kommer jag på mig själv med att vilja drunkna i minnen. Vilket jag vet inte är bra för mig. Liksom bara sitta och tänka på dem i flera timmar. Tänka tillbaka och känna hur sjukt härligt jag mådde just då. Men det funkar inte i längden för till sist så vaknar man upp, man förstår att det där var förr och nu är nu. Vissa minnen vill man bara glömma, även om de var bra för att då var det bra men nu är det mycket bättre. Jag känner så med många minnen. Men ibland vill jag bara falla ner och önska mig tillbaka. Önska att det alltid var så eller att man kunde få gjort mer eller annorlunda. Kanske förblindas jag så mycket att jag inte ens ser vad som finns framför mig? Jag vet inte. En del av mig känner så, en annan känner att det är skönt att inte se klart. Hade jag det så kanske något annat hade hänt. Jag vill inte att något ska hända. Jag vill bara vara, men frågan är om det verkligen går.



Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test