.

Publicerat: 2010-11-19 | Kl. 09:25:16


Usch va jag har varit dålig på att blogga, men det har varit stressigt i skolan känner jag och själv tycker jag att skolan måste komma före bloggandet. Men nu ska jag försöka att balansera det bättre. Idag så fick jag ett mejl som sa att min iPhone var påväg, yeeey ! Men dagen är inte slut på rolig där ! Utan ikv ska jag och jossan ner till gbg och bo där tills på söndag :D imorn ska vi se på bio, Harry Potter ! har sett alla filmerna så jag känner att jag är tvingad att fortsätta med det ;) + att jossan var så söt och betala för min biljett också som en del av min födelsedagspresent, sötan♥ På söndag sen ska jag vara med Nhung och så, ska bli super kul, typ inte sett tösen på aslänge känns det som ^^ Så det är min helg det, nu ska jag snart börja förbereda mig för min sjukt nödvändiga skoldag som består av en lektion som är på 60 min. Mumma ! Så det var väl allt jag hade o säga för inu, puss♥

Kommentarer
Postat av: daniella

Åh berätta om filmen va bra :D



sv: allt e rätt OK, börjar få ont i halsen :( själv då ? =)

2010-11-20 @ 00:02:06
URL: http://daaannniiih.blogg.se/
Postat av: Micaela

SV: Härligt! Jodå det är helt okej med mig :) Hänt nåt kul i helgen då?

2010-11-21 @ 12:28:40
URL: http://micaelabergne.blogg.se/
Postat av: ninetythree secrets

åh, hp! :D :D :D

följa på bloglovin? :) KRAM

2010-11-29 @ 20:20:38
URL: http://ninetythreesecrets.com/




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test