reading from the past.

Publicerat: 2010-05-05 | Kl. 23:33:46
Så jag hitta ett brev från förra året och ett från typ 06 som jag skulle öppna nåt år efter. Stod väl typ hur jag mådde och gjorde just då. Det är med både glädje och sorg jag läser mina brev. Kul för jag får se hur det var då, minnas och få mig några skratt men sorg när det står "om ett år kommer vi skratta åt detta..." och så är inget förändrat. Ett år går så fort man vet ju inte ens vrf man står och stampar. Kanske för jag är en envis person och jag flyttar mig segt. Kanske för jag hatar förändringar. Jag vet inte. Jag vill skriva ett nytt brev. Jag vill skriva om allt jag upplever nu och jag vill kunna skriva, detta kommer vi skratta åt nästa år! De är jag bombsäker på. Men jag vet inte ens om jag tror på det själv. Brevet från 06 var ju ändå härligast. Alla dessa problem jag hade. Då var dom stora. Haha allt föll ju till sist på plats och det löste sig. Att jag inte är kvar där är iaf en ljuspunkt. Problem kommer och problem går. And I guess I would be fine with that om det inte vore så att jag föll på samma punkt om och om igen. Lär jag mig verkligen inte? Mer att jag inte tänker på det. Tror inte jag kommer hamna där igen, så fel man kan ha.
Så vad ska stå i detta brevet då? Vill inte klottra ett helt brev fyllt med massa minnen om betydelsefulla stunder som aldrig kommer att komma tillbaka ändå. Vill inte fastna mer än jag redan gjort. Skriv om sånt du tycker var kul och om sånt som betydde mkt. Jag kan skriva om mycket. Jag kan också sitta med ett tomt papper framför mig och inte få ner något. Finns så mkt som är jobbigt. Och det är sånt jag av någon anledning minns. Fråga inte vrf. Nu är det bara ca 5 månader kvar. Jag har aldrig längtat efter något som jag längtar just nu. Det kommer bli förändringen. Det vet jag. Så trött. Så bedövad. Så fylld med ånger. Så fylld med tomhet. Så fyllt med frågor. Så fylld med skuld. Japp

Kommentarer
Postat av: Janeleh

SV: Tack, för tipset, men köpte faktiskt en canon :) fast den verkar vara bra den med^^

2010-05-06 @ 09:23:57
URL: http://peekaboooo.blogg.se/
Postat av: Nathalie

hoppas du får en bra dag:)

2010-05-06 @ 10:29:19
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: moa

ja allt är bra sj ?:)

2010-05-06 @ 16:59:54
URL: http://aamelasmoa.blogg.se/
Postat av: R # B E R T

Jodå allt är bara bra med mig! :) Snart sommarlov för tusan! :D Vad ska du hitta på under sommarlovet? :D

2010-05-06 @ 17:23:25
URL: http://caydens.blogg.se/
Postat av: fotobloggen ♥

inte så mycket, hur är det med dej då? kram

2010-05-06 @ 21:05:34
URL: http://bymalla.blogg.se/




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test