Jao.

Publicerat: 2010-05-20 | Kl. 01:15:46
jag tog en bloggpause, blev bara för mkt. Man kände helt enkelt att bloggande inte var roligt och då vill man inte göra det men nu ska jag börja igen. Ta tag i allt igen. Puss!♥

text.
Nu är jag skit trött på den här skiten. Skriver av många olika anledningar aldrig om kärlek på bloggen. Men nu är jag bara så trött att jag måste få ut det. Jag är trött på att hoppas. Hoppas att det ska gå bra. För let's face it, varje gång jag försöker så slutar det med att du håller på med någon annan. Jag vet inte vad du håller på med för lekar eller vad du nu vill kalla dom men jag pallar inte mer. Jag vet inte om någon sagt att tjejer vill ha killar mer om man gör de svartsjuka eller om du själv blir sån, men det funkar inte ett skit. Man tappar hoppet och man går vidare. Så enkelt är det. För mig. Är det sån du är så, I guess that was my mistake. Att känna något för dig. Men du är inte den personen jag lärde känna, alla ändrar sig, men det finns inget kvar av dig så vad håller jag fast för? som jag sa, my mistake.

Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test