imörn.

Publicerat: 2010-05-06 | Kl. 23:16:56

så seriös bild...





i
morn ska jag ha nationellt prov i engelska.
imorn ska jag plugga en massa.
imorn ska jag rensa tankarna.
imorn kommer jag finna svar.

Hai. Oj va sent det blev idag. Inte meningen men först blev det skolan, efter det slappa jag hemma framför tvn och somna gott och vakna runt sju och sen blev det dags att dra ut och träffa mli ett litet tag. Och nu sitter jag här. Ska snart dra mig mot sängen eftersom jag har NP i engelska imorn. Usch va dåligt det kommer gå känner jag. Hoppas inte, men man vet aldrig. Hatar listening. I helgen vet jag inte vad som händer än. Troligen plugga en del italienska och sådär. Prov i det på onsdag :o usch! Nee nu får jag röra på mig. hörs imorn, puss♥


Glöm inte att rösta på vem du tycker ska vinna tävlingen för att komma direkt till inlägget tryck HÄR

Kommentarer
Postat av: simone

Goodmorgon sötpinglan! Vilket charmigt foto där :-D

2010-05-11 @ 09:19:35
URL: http://fattybom.se




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test