Maria, gå och lägg dig !

Publicerat: 2010-06-23 | Kl. 02:50:05

haha
Lovar du att svara ärligt? - hm....
Hur många frågor tror du det är? - 30 ksk?


Vad heter du? - maria
Hur gammal är du? 17
Stjärntecken? skorpion
skostorlek: 38
hårfärg: brunt fast alla tror det är svart ^^
ögonfärg: tråkigtfulahelvetestbruna
civilstånd: sist jag kolla så var jag förlovad med josefin och gift med nora och KK med Ebba och playade runt med jennie...

favorit bok: åh jag som aldrig läser längre :/ men Katie Elliot ljuger aldrig eller vad den nu heter, älskar !
favorit låt: just nu, roxy
favorit mat: pappis
favorit känsla: lyckorus
favorit artist: Salem al fakir !

Intressen: kompisar, familj, dans och sång, slappa, shoppa FOTAAAAA !
sysselsättning: non lavoro, sono studentessa lol.

IDAG

Vad har du ätit? - mackor, pasta och korv sen börja jag må illa
Vad har du på dig? - hotpants och linne
Vem har du träffat idag? - dumle, pappi, Annette och massa andra :)
Var har du varit? - Hemma och i munkedal :)
Hur mycket har du sovit idag? - några timmar
Hur har du mått? - bra och dåligt

Snyggaste personen idag? - Annette !
pinsamaste minnet idag? - Inte gjort nåt pinsamt idag (A)
Roligaste minnet idag? - Haha lätt killarna på bussen mot gbg !
Töntigaste händelsen idag? - jag hitta en femma i min jacka
Största rädslan idag? - spindlar.... dom är ibland oss....


KOMPISAR
Hur många kompisar har du? - vet jag inte
Hur många av dem är tjejer respektive killar? - 60% tjejer och 40% killar
Är du en bra kompis? - dt hoppas jag
Vad är en bra kompis för dig? - någon som man kan lita på coh som finns där och så, + mkt mer
Har du en bästa kompis? - yes
Vad heter din bästa kompis av motsatta kön? - men åh, det är svårt, simpan eller anders
En person du litar på är? - av motsatta kön? aja, tar väl o säger mina närmaste
En person du älskar att umgås med? - mli
En person du aldrig skulle se som annat än en kompis är: per!!!!!!!!!
Vilka umgås du mest med? - de närmaste
Vilken av dina kompisar har samma humors som du? - simpan
Vilken av dina kompisar har störst näsa? - per
Säg en kompis du sett naken: nora :W
Säg en kompis av motsatta kön du sett naken: haha chrille
Om du skulle sitta fast på en öde ö med tre personer vilka skulle det vara? - ebba, mli och simpan
Vem av de tre skulle du äta? simpan (6)
Vem av de tre skulle du rädda? - mli
Vem av de tre skulle du offra till kanibaler? - ebba (A) hon gillar sånt säger vi


KÄRLEK
Civilstånd: titta uppåt
Är du glad över detta? - kan inte klaga vafan
När hade du ett förhållande senast? - ett riktigt seriöst tog väl iaf slut 2008.
Hur långt är ditt längsta förhållande? - ett halvår?
Vem är den yngsta respektive äldsta person du vart tillsammans eller på g med? yngsta- 92 och äldsta 86:a.
Hur många har du vart på g med? ett antal
Hur ser din smak ut? jadu, motsaten är ju fin
Har du gillat någon som gått i samma klass som du? ja det har jag, det är ett litet helvete
Bästa med kärlek: när den är besvarad
Sämsta med kärlek: när den inte är det
Sötaste paret du känner? chrislie<3 eller ebvid eller jennibbe
Snyggaste exet du har: tsss henke
Varför är ni då ex?!- shiet ryck :S
Vad kommer först attraktion eller intresse för dig? tror man behöver en attraktion för att det ska väckas intresse
Hur är du som tjej/ kille? - jag vet inte (A) bra hoppas jag
Hur är du när du gillar någon? - jag kan vara lite blandat, självklart glad men liksom speciell
Hur visar du att du gillar någon? -rent allmänt så syns det ksk inte mer än när jag snackar med personen, pokerface ffs hähä
Vad är det snyggaste på en kille/tjej? - beror på person men antingen händer, ögon, leende eller hår
Bästa egenskapen? - lätt o prata med
Sämsta egenskapen? - för mig blir det nog personer utan humor
Detta är ett absolut måste: humor !
Hur många gillar dig just nu? jag vet inte, eller jo jag vet en
Okejokej, hur många tror du? - minst en iaf (A)
Tycker du det är svårt att läsa signaler? - beror på om personen skickar bra signaler eller om den isf skulle skicka samma signaler åt andra håll så
Vilken är din fetish? - åhåhå, händer !

(ANTINGEN ELLER)

[X] Blond/ Brunett []
[X] muskelös/spinkig []
[X]Brat / EMO []
[X] Snäll/ badboy []
[] alkolist [] Nykterist[X]
[X] Hemmakille/ partykille[]
[X] Blåögd/ brunögd []
[X] Lång/ Kort []
[X] snäll mamma/ snäll pappa[]
[X] Sex/ kärlek [X]
[/] Troende/ icketroende [/]
[] Vegiterian/ köttätare[XXXX]
[x] aktiv/ lat[/]
[X] sportkille/ bokmal[]
[X] Fint leende/ fina händer[X]
[X] Fin kropp/ fint hår[X]


THE END

Kommentarer
Postat av: juliaericson

ja, nu är det sol iaf! :D

oj inte kul ;p

2010-06-23 @ 08:27:49
URL: http://jejej.blogg.se/
Postat av: frida

bara bra:D själv?

2010-06-23 @ 09:56:22
URL: http://umeflikkaa.blogg.se/
Postat av: Frida ♥

Jag med, den var riktigt rolig :D

2010-06-23 @ 10:24:26
URL: http://snelponyhest.blogg.se/
Postat av: ida

sv: det är jättebra:D jag ska nämligen till grekland imorgon:D själv?:)

2010-06-23 @ 11:16:12
URL: http://idajosefine.blogg.se/
Postat av: Amanda :)

sv: aah jag ska noh också göra så men ska nt resa utomlands iår ;)

(och fotboll :D)

2010-06-23 @ 13:21:43
URL: http://juustmandas.blogg.se/
Postat av: E B B A S O C H M I L L I E S - FOTOBLOGG

Svar:

tack :)

jadå, allt är bara bra! själv då?

2010-06-23 @ 14:43:17
URL: http://ebbasochmillies.blogg.se/
Postat av: jenniifer - photography

sv. tacktack!

allt är fint, själv? :)

2010-06-23 @ 16:03:54
URL: http://jenniifer.webblogg.se/
Postat av: SARAH -

sv: okej najs, vem är det som flyttar ? :)

Ja, visst är det gulligt :D

2010-06-23 @ 17:09:41
URL: http://stpid.blogg.se/
Postat av: Johanna Hult

kunde du skicka koden till din entry header och din datum sak? :)

2010-06-23 @ 17:14:10
URL: http://hhult.blogg.se/
Postat av: Marielle

nej det har jag inte :( Förstår inte vart den är :P Eller har dom ändrat färgerna så mycket i annonsen så att man inte känner igen den kanske?

2010-06-23 @ 18:50:02
URL: http://mariellep.blogg.se/




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test