Härligt♥

Publicerat: 2010-06-03 | Kl. 19:29:58
Nu har jag just kommit hem från en jätte härlig eftermiddag med Annette, du är verkligen en av de härligaste personerna som finns i hela världen gumman♥ Vi satt och käka glass och fika (hihi jag^^) och snacka om massa olika, finns alltid här bara så du vet !
Idag har det ju förövrigt vart student, jag kom hem från en underbar verkligen, grattis Henke men även bro C också ;) Imorn är det ledighet också, iaf för vår skolas del men inte för mig. Då är det prov som gäller. 08.30. Håll tummarna för mig då sötisar!

Sen är det så gott som sommarlov för min del också. Ledig imorn, ledig på måndag, ledig på onsdag och sen är det bara tis, tors som är obligatoriska men sen på fredag smäller det! Summer of 2010! yeeeah.

Nu ska jag snart plugga matte men just nu sitter jag och fixar mina bilder, här är två exempel. Första med fel inställningar på systemisen och andra med rätt ;) svårt att gissa or what? puss♥


Kommentarer
Postat av: ISSA.

Vad kul! Var och när var du på språkresa? :)



Okej hoppas du haft en toppendag! :)

2010-06-03 @ 21:24:39
URL: http://issafashion.blogg.se/
Postat av: jennifer

sv: haha neej, sen brukar det ju vara ganska soft sista veckan:D

2010-06-03 @ 21:39:18
URL: http://diwagirl.blogg.se/
Postat av: D

önskar dig en trevlig helg, kram!:)

2010-06-04 @ 15:39:05
URL: http://djustd.blogg.se/




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test