fy fan.

Publicerat: 2010-06-23 | Kl. 01:03:24

Jag somnade kl. 21.00 ungefär, vilket är väldigt tidigt för att vara jag. Mådde så jäkla dåligt asså. Halvt illamående, vilket inte är vanligt för mig. Ont i huvudet och allmänt snurrig, mår fortfarande inte speciellt bra, kan inte sova mer iaf, borde ksk ta en huvudvärkstablett.... men orkar inte just nu. Vet inte vad som hände faktiskt, var ju hos söta annette idag och då mådde jag fint, ångest för imorn ksk? kan man börja må riktigt dåligt för nåt psykiskt? hm... orka tänka.
Tänkte iaf att jag skulle visa min fina väska jag köpte i gbg också :)
velat ha den ett bra tag nu men vart för snål för att köpa den (A)
men här är den nu iaf, ska försöka må lite bättre också, puss♥

Kommentarer
Postat av: kajsa

Absolut, allt är bara bra här:D

själv då?

2010-06-23 @ 01:21:23
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: Felicia

haha nje det är lugnt, mickis asgarvar 24 när jag berättar om något hemskt haha :P

2010-06-23 @ 02:31:47
URL: http://ffelli.blogg.se/




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test