5 saker ni inte visste om mig.

Publicerat: 2010-06-20 | Kl. 21:44:14
[aa eller de flesta iaf]

1. Jag är extreemt rädd för att inte kunna se när jag står framför en spegel. Om jag typ tvättar bort sminket och inte kan öppna ögonen får jag panik och tvättar ansiktet jätte fort så jag kan öppna ögonen igen. Jag tror alltid någon står bakom mig. Skrämd av för många skräckisar antar jag

2. Jag är allergisk mot jordgubbar. Och neeeeej ingen behöver skriva massa kommentarer om "stackars dig" "åh va tråkigt, jordgubbar som är så gott" och liknande för jag är så sjukt trött på att höra det redan. Som jag inte vet det liksom? Hjälper inte direkt med att trycka det i ansiktet på mig, suck suck.

3. När jag var liten älskade jag Barbiedockor. Och då menar jag inte att jag älskade barbiedockor utan att jag äääälskade Barbiedockor! Jag hade typ 25 dockor och typ tre bilar, en husbil, rum till hus som t.ex badrum, kök, vardagsrum, sovrum, sen hade jag saker till affärer typ som mataffärer, djuraffärer, skoaffärer m.m. Några olika djur som t.ex hästar och två stall till det. Ohja, jag älskade Barbies!

4. Jag tycker om att baka. Låter kanske konstigt för en 17 åring att göra det, jag vet faktiskt inte. Jag gör det iaf. Jag tycker det är roligt och gott framför allt. Gör det självklart inte hela tiden men om jag har tråkigt efter skolan så kanske jag bakar mig någonting eller en helg.

5. Jag hatar när folk tror att de känner mig. Jag verkligen hatar sånt. Att kompisar och familj och liknande känner mig gör mig ingenting men när människor jag knappt känner eller som jag aldrig ens pratat med tror de vet allt eller tror de känner mig blir jag så sjukt sur. Kan ta ett exempel på det. Kollade igenom min bdb (som jag aldrig använder längre) och hitta en bild som det var rätt många kommentarer på som handlade om en kille jag var tsm/på g med just då som jag gjort slut med eller på nåt sätt inte hade nåt med längre iaf, och så hade en anonym kommenterat typ att " Men det är ju så typiskt dig att göra slut med bra killar" sånt gör mig så sjukt sur eftersom personen självklart inte visste ett skit om vad den snacka om eftersom så inte var fallet i huvudtaget. Så folk som dömmer på förhand kan jag ju slänga in också.

Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test