you got me.

Publicerat: 2010-07-15 | Kl. 23:48:38

åååh älskar älskar älskar ! verkligen min typ av låt.

Iaf, idag så stack jag och mli till Gbg, det var verkligen kasst väder så en shoppingtur satt fint. Jag fick ett par skor, götteligött. Speciellt eftersom jag behövde ett par nu när mina converse är gone :'( Men iaf. Köpte skor, en ring och spray till håret. Idag som jag skrev öste det verkligen ner regn och västtrafik är ju så mysiga att dom tog bort väggarna i "väntbåsen" så regnet kommer verkligen åt en överallt nu, mums ! Nu sitter jag iaf hemma i min säng och funderar på att beställa någon bok, vet att jag redan fått två men nu är jag verkligen inne på att läsa :/ haha. Men ska sova nu iaf, puss♥ bio tuuumåårroww :)

Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test