väntar.

Publicerat: 2010-01-24 | Kl. 02:06:44


nu känns det som vinden borde vända, liksom när som helst nu, men jag antar att det inte är idag. Eller inatt. Ibland känns det bara som man går någon slags balansgång, på någon smal liten planka som är jätte hal och svår nog att försöka hålla sig kvar på men så kommer någon eller något och börjar skaka allt så man ramlar ner, förstör. Känns så jävla elakt för man hade det svårt nog. Lite så känns dt nu. Just nu vet jag inte vad som är upp och vad som är ner. Jag vill bara sova. Allt är så jävla löjligt. Alla har bra och dåliga dagar, den här var väl bara en av de kassaste. Jag vill bara ha det sådär lätt och enkelt som innan, vet inte om det blir så. Känns bara som en stor del av livet, kärlek, är kasst just nu. Den delen man inte kan bestämma över själv. Känns bara som man kvävs.



sleeeeeeeep.


Kommentarer
Postat av: felicia

men snälla att du kan ta egna ilder du ee bra på det

2010-01-24 @ 19:23:58
URL: http://felicianaslundd.blogg.se/




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test